Kolik bylo stupňů? Máme diagram!
Dali jsme si týdenní úkol. Trochu více jsme si minulý týden všímali venkovního teploměru. Naměřené údaje jsme zaznačili do diagramů. Pak jsme mohli jednoduše porovnávat naměřené hodnoty.
„Základním posláním školy je žáka vzdělávat, podílet se na jeho všestranném rozvoji a podpoře kladných povahových vlastností. Škola může být úspěšná jen tehdy, když respektuje individualitu žáka a při vzdělávání vychází z jeho možností, schopností a zdravotního stavu. Přiměřená náročnost úkolů je motivující, nestresující a v konečném důsledku vede k trvalejšímu osvojení látky, dovedností a vytváří u žáka pocit uspokojení. Nezastupitelný podíl na kvalitě a výsledku má učitel, který přijme „filosofii školy“ a dokáže ji citlivě a důsledně aplikovat. Vstřícnost k žákovi, rodičům a jejich vzájemné vztahy jsou podmínkou úspěchu“.
/v letech 1997 – 2002 ředitel školy František Pavka/
Historie školy v datech | ![]() |
Dali jsme si týdenní úkol. Trochu více jsme si minulý týden všímali venkovního teploměru. Naměřené údaje jsme zaznačili do diagramů. Pak jsme mohli jednoduše porovnávat naměřené hodnoty.
Zamysleli jsme se a přání byla na světě...
A my z 2.B máme oči dokořán, abychom jeho příchod nezmeškali.
... a na něm první vlaštovku: Vítejte v naší škole! - YouTube
Bližší informace: Informace o školství | OPATŘENÍ ZNOJMO (opatreniznojmo.cz)
a pohled na naši modrou planetu Zemi
Jiří Žáček
Provoz školní družiny a školní jídelny po dobu hlavních prázdnin pro žáky přerušen.
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies