Není drak jako drak ...
... na ty naše jsme použili krásně zbarvené listí, kaštany, šípky, větvičky a šustí z kukuřice.
„Základním posláním školy je žáka vzdělávat, podílet se na jeho všestranném rozvoji a podpoře kladných povahových vlastností. Škola může být úspěšná jen tehdy, když respektuje individualitu žáka a při vzdělávání vychází z jeho možností, schopností a zdravotního stavu. Přiměřená náročnost úkolů je motivující, nestresující a v konečném důsledku vede k trvalejšímu osvojení látky, dovedností a vytváří u žáka pocit uspokojení. Nezastupitelný podíl na kvalitě a výsledku má učitel, který přijme „filosofii školy“ a dokáže ji citlivě a důsledně aplikovat. Vstřícnost k žákovi, rodičům a jejich vzájemné vztahy jsou podmínkou úspěchu“.
/v letech 1997 – 2002 ředitel školy František Pavka/
Historie školy v datech |
... na ty naše jsme použili krásně zbarvené listí, kaštany, šípky, větvičky a šustí z kukuřice.
Halloweenské oslavy dolétly k nám na Jubilejní park v pátek 5. listopadu. Každá třída měla vlastní program (více brzy na stránkách tříd), ale my jsme se rozhodly jim ten stále oblíbenější Halloween trošku okořenit.
Páteční výuka se nesla v halloweenském duchu. Do školy místo žáčků dorazili čarodějové, čarodějnice, umrlci, smrtka, černá vdova i šílený vědec.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy připravilo Národní plán doučování, který má pomoci zmírnit negativní dopady výluky prezenční výuky způsobené pandemií Covid-19. My se aktivně zapojujeme každý týden a žáky docvičování učiva hodně zajímá a baví.
Trávili jsme hodně času v přírodě - navštívili jsme Vranovskou přehradu, Chřiby, Lipno, Mnichov, ale také jsme navštívili výstavu ve Valticích Cokofest.
Navštívili jsme ve středu 20.10. naší druhou školu na Václavském náměsti. Měli jsme možnost si budovu prohlédnout a celé dopoledne jsme plnili úkoly zaměřené na předměty, které budeme mít na 2.st. ZŠ. Sportovali jsme, dělali pokusy v chemické laboratoři, v učebně přírodopisu jsme pozorovali pod mikroskopem, vařili jsme ve cvičné kuchyňce, poznávali hudební nástroje, procvičili si anglická slovíčka. Byla to moc pěkná akce.
Zařazením netradičních pohybových her do hodin tělesné výchovy získáváme účinný prostředek, který nám pomůže žáky motivovat k fyzické aktivitě. Netradiční tělesné aktivity jsou přínosem pro žáky, kteří se vyhýbají tradičním sportům, možná proto, že potřebují jinou výzvu, snadno se rozptýlí nebo se cítí nekoordinovaně. Mohou pomoci žákům, kteří mají problémy s chováním nebo učením.
provoz školní družiny a výdej obědů pro žáky přerušen
Vodní svět: pro 1. - 3. ročník (kapacita 20 dětí)
Tajemství Země a vesrmíru: pro 4. - 5. ročník (kapacita 30 dětí)
Já, umělec: pro 2. ročník (kapacita 20 dětí)
Olympijský týden: pro 1. - 4. ročník (kapacita 30 dětí)
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies