Organizace 1. týdne
Vážení rodiče, milí žáci, v přehledu uvádíme základní informace k organizaci 1. týdne. Další podrobnosti již naleznete v aktualitách jednotlivých tříd.
„Základním posláním školy je žáka vzdělávat, podílet se na jeho všestranném rozvoji a podpoře kladných povahových vlastností. Škola může být úspěšná jen tehdy, když respektuje individualitu žáka a při vzdělávání vychází z jeho možností, schopností a zdravotního stavu. Přiměřená náročnost úkolů je motivující, nestresující a v konečném důsledku vede k trvalejšímu osvojení látky, dovedností a vytváří u žáka pocit uspokojení. Nezastupitelný podíl na kvalitě a výsledku má učitel, který přijme „filosofii školy“ a dokáže ji citlivě a důsledně aplikovat. Vstřícnost k žákovi, rodičům a jejich vzájemné vztahy jsou podmínkou úspěchu“.
/v letech 1997 – 2002 ředitel školy František Pavka/
Historie školy v datech |
Vážení rodiče, milí žáci, v přehledu uvádíme základní informace k organizaci 1. týdne. Další podrobnosti již naleznete v aktualitách jednotlivých tříd.
Den pátý. Den poslední. Den návratu domů, do Evropy.
Ptáte-li se, kde jsme to cestovali dnes, postačí vám jistě jediná naše nápověda. KLOKANI :-)
Hallo! Ola! Hola! Good morning! Bom dia! Buenos Días! Zatímco v Severní Americe si s přehledem vystačíte s angličtinou, do té Jižní si určitě příbalte i portugalský a španělský slovník :-) Naše malé objevitele však již nic nepřekvapí!
Žirafy, tygři, krokodýli... ano hádáte správně, dnes naši malí objevitelé prozkoumávali Afriku.
Kdo by nechtěl procestovat celý svět, a navíc bez zdlouhavých přesunů?! Ale ne každému se takové přání splní. Dětem z našeho týmu však ano!
Děkujeme žákům V. B, jejich paní učitelce a paní asistentce za přípravu a organizaci sportovního dne. Moc jsme si to užili!
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies