Distanční výuka 27.1.2025
Integrovaný blok : Bílá zima, podtéma : Zimní sporty
Řeč, logopedická chvilka, jemná motorika
- báseň : Zima je, zima je, každý se raduje.
Padá sníh, padá sníh, každý je už na saních.
- vytleskávání do rytmu
- chůze do rytmu s vytleskáváním a odříkáváním říkanky
- správná a zřetelná artikulace slov, práce s dechem
- zamyšlení nad vlastními zimními radovánkami ( činnosti, které rádi venku děláme )
- kresba obrázku se zmíněnými zimními radovánkami ( důraz na kresbu postavy v patřičném zimním oblečení, střídání barev, znázornění zimy…)
Rytmizace, sluchové vnímání, zrakové vnímání :
- práce s pracovním listem „Rytmizace“
- podle Legendy k úkolu pokračujeme v dokončení jednotlivých řad, které si následně zkontrolujeme podle návodu hrou na tělo. Dítě sleduje řádek a“čte“ co má dělat podle barevného rytmického zápisu ( tleskne do rukou, tleskne do nohou, tleskne do země ).
- na poslední dva řádky si vymyslí vlastní „herní plánek“ a poté zkusí „zahrát na tělo“
Sluchové vnímání, paměť, vyjadřování ( slovní zásoba ) :
- četba z knihy na pokračování po velmi krátkých úsecích
- odpovědi na otázky typu : kdo v příběhu vystupuje, jak se jmenují hlavní postavy, kde se příběh odehrává, co se tam právě událo atd..
- můžeme se domluvit, že po zaznění jména hlavní postavy při čtení příběhu vždy dítě tleskne